Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за термостат

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    Не знам, какво точно разбираш под "по диагностика отваря", но и на Behr термостатът е на 88 гр.


    http://www.axm-auto.com/index2.php?b...menkl=2&show=1
    Гледал съм го на диагностика и на 82 градуса температурата спира да расте,дори за момент пада на 81, което според мен значи,че започва да отваря. Напълно отворен може би е на 88 градуса.
    Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
    Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
    Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщение
      Гледал съм го на диагностика и на 82 градуса температурата спира да расте,дори за момент пада на 81, което според мен значи,че започва да отваря. Напълно отворен може би е на 88 градуса.
      Ако по някаква причина термостатът отваря на 60 гр. на диагностика също ще видиш, че температурата задържа на 60. Това не означава, че всичко е наред. Според мен определящи са каталожните данни на производителите на термостати. В E - learn неведнъж сме откривали неточна информация.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщение
        Гледал съм го на диагностика и на 82 градуса температурата спира да расте,дори за момент пада на 81, което според мен значи,че започва да отваря. Напълно отворен може би е на 88 градуса.
        Значи или датчика ти не отчита правилно, или термостата ти не работи правилно.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Comment


        • #49
          Сега ще ме карате да търся термометър, за да разбера какъв е приблема.
          Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
          Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
          Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от d3v1l Покажи съобщение
            И да се знае, че читава кола с читав термостат стрелката залепя на 90 градуса и това е!
            Ми моята е читава, а стрелката ми стои на около 2мм преди 90. А сега де!
            И другото - термостатът не е електромагнитен вентил - отворено и затворено. Когато си достигне работната температура той започва да отваря постепенно Най-добрият вариант за тест е да видиш при колко градуса ти се затоплят маркучите към радиатора.
            Включването на перката преди 90 градуса си означава проблем. Тя се включва по средата м/у 90 и следващата чертичка (горе-долу). Мисля, че беше 98гр.

            Comment


            • #51
              Оууу братле дай да не задълбаваме там,че температурата която си писал вече трябва и двете степени да са щракнали,ако колата е дизел?

              Ръждата никога не спи.
              Пай сее ...
              Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от Zlobich Покажи съобщение
                Оууу братле дай да не задълбаваме там,че температурата която си писал вече трябва и двете степени да са щракнали,ако колата е дизел?

                Ръждата никога не спи.
                Пай сее ...
                За 1,9 jtd първата степен на перка гледана с комп включи на 97.
                sigpic Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115h.p.

                Comment


                • #53
                  Щракнали друг път.
                  Първа степен на 97.5, втора на 102 градуса. Това по карти на ЕКУ.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Comment

                  Working...
                  X